2009年9月11日金曜日

Back to Fifties’


Kitty Daisy & Lewis
are a three-piece band comprising the teenage siblings of the Durham family. The 3 members are 15, 18 and 20 respectively!
Their music is influenced heavily by R&B, swing, jump blues, country and Western, blues, Hawaiian and rock 'n' roll. They are all multi-instrumentalists playing guitar, piano, banjo, lapsteel guitar, harmonica, double bass, ukulele, drums, trombone, xylophone and accordion between them.
(by Blog: To Darrin Hudson)

五十年代のロカビリーへ一気に戻る音楽を、今のティーンエイジャーがやってるところがおもしろい。
恐らく今は音楽のベースを作る時期なんだと思いますが、今後どんな風に育っていくんだろうと思うと楽しみです。
アルバムはほとんどカバー曲ですが、三人を基本にいい味出してます。ロックンロールを喜ぶ、なんていうか、嬉しさ、幸福さ、そんなものが満ち満ちているんだ。
さて、懐かしき50年代から、やがて、どんな「今」を、音楽で見せてくれるのでしょう。それが問題だ。つまでも懐かしいままではいられない。
PVもとてもレトロ感たっぷりでいいですよ!
でも、
いつの日かレトロを越えろよ!!!

今日は、彼らを音楽を聴きながら仕事します☆☆☆



そして、これも!

0 件のコメント:

Powered By Blogger